12 March 2012

9 days to go.

 Semua org  ada impian yg sama utk mendapat keputusan yg cemerlang. Aku juga. Siapa tak nak straight A?! NAK!! Pejam celik pejam celik, tinggal 9 hari je lagi before result  release. Macam-macam perasaan yang aku rasa skrng ni. Tapi tak ada apa yang aku boleh buat dah selain bertawakal dan terus berdoa yang terbaik untuk diri sendiri dan rakan2 seperjuangan yang lain. 
 To ELDATERRA, i hope that all of us will get the best result on 21st March nnt. Can't wait to see you, girlfriends! XD Pray hard. InsyaALLAH He will always be with us no matter what happens.  Result,  pleasee be nice to me. I am the best, you are the best, we are the best! :D Go, Puteri! <3
"  YA ALLAH,  aku memohon agar kau berikan  kami keputusan yang terbaik buat diri kami, guru-guru dan keluarga kami. hanya kepadaMu tempat kami memohon. sesungguhnya apa yang ditentukan oleh Mu adalah yang terbaik untuk kami. Sekiranya kecemerlangan yang kau berikan, jauhkan hati ini dari sifat riak dan takbur, sebaliknya Kau tabahkan hati ini sekiranya kegagalan yang kami hadapi. Engkau Yang Maha Mengetahui lagi Maha Memperkenankan. . Amin.."



No comments:

Post a Comment