28 March 2012

SPM Results,UPU,Scholarships & sebagainya.

Tak terlambat lg aku nak post psl result SPM ni. Hee. Alhamdulillah. Akhirnya aku berjaya melalui satu lagi fasa Ujian Dunia iaitu SPM. Memang  mulanya rasa macam tak percaya bila pagi nak pergi amik result tu. SPM result kot!!!!!!!!  Tapi aku rasa memang bkn mimpi dah tetapi realiti ni. Dgn berkat usaha dan kehendak Illahi, aku berjaya mencapai keputusan yg bagiku cemerlang. 8A dan 1C+ itu sudah cukup untuk aku buat refleksi diri sendiri. Mesti ada hikmah disebalik setiap sesuatu yang berlaku. Hope result ni dpt bangga kan ibu & ayh. Aku yakin, masa depan masih ada untuk aku terus berjuang! *semangat pulak ak pagi2 buta ni. HAHA. Congrats utk  ELDATERRA yg telah berjaya mencipta rekod tersendiri di SSP. Alhamdulillah, semua usaha kita berbaloi. Aku harap semoga kawan2 aku ni terus berjaya in future nanti. Tahniahtahniah ~ Buat cikgu2, ibubapa dan tutor, terima kasih sbb sentiasa bg semangat kpd kami semua. tanpa kalian mesti kteorg dh KO dh awl2. HAHA.


Tapi masa aku tgk semua org naik stage, hati aku sayu pulak sbb tak dpt naik stage jugak. Gilerr tak sedih? Aku just duduk je dkat bwh.  Hmm, tp aku tetap happy utk kwn2 yg straight A's. All of u deserve it! :D & ramai jugak clan ak yg budak band dpt straight. Alhamdulillah. Hebadd laa korg nih. WOC nt jmpe okayy? :)  Time result aku dpt nk jmpe sgt semua org. Sbb semua mcm busy kan? So, jmpe mne yg sempat je. aku ni pon satu, nama je bwk camera tp duk perap dlm handbag tuu. bkn nak amik gmbr. Ada satuu je gmbr. Hailaaa. Kesian betul. Then aku & family heading to Putrajaya utk lunch. Hehs. Dan mcm biasa laa, handphone x lekang dr tgn. Semua txt tanye result. HAHA. Aku rasa semua org pon mcm tuu. Layann.... Waaa. Sedih sgt tak dpt nak hugs semua kwn2. Ntah bile dpt jumpe lg pun, tak tahuu. InsyaALLAH, masa MAC laa kan. hee. Okay, the end of the story.

Next,,,
Bila balik je rumah, semua bertungkuslumus update UPU, apply Scholar dan sbgainya.  Masalhnye, smpi skrng upu aku leh nk bkak. Sakitnya hati ni. HAHA. Kecoh group kteorg pasal scholar. Ak rasa syukur sbb dikurniakan sahabat2 yg masing2 sgt murah hati & saling tolong menolong. Terima kasih kawan. Kami berkongsi semua jenis shcolar yg ada. Sape yg ada ape2 info mesti share. Hee. Sampai laa ni. Good luck utk semua kawan2 yg apply tu, semoga dapat apa yg kalian impikan. Aku pun ada apply a few scholars. InsyaALLAH, usaha sudah sekarang tawakal. Tapi serius la, isi borang scholar lg pening dr SPM. Peningpening. Tapi kena jugak gagahkan diri ni. For the sake of future. Kadang2 tu rasa nak baling je lappy tuu. Sbb geram sesangat. HAHA.

Btw,,
Nak jugak cakap TAHNIAH buat sahabat2 lama aku yg berjaya. Walaupun jauh, jarang jumpe dan sewaktu dgnnya kalian tetap aku tak lupa. Sbb kan kerana mereka laa sahabat awal yg berjaya membentuk keperibadian aku sehingga aku menjadi org yg berguna. Semoga korg semua pun berjaya in future. && Walaupun jauh, jgn lupa Jiha okayy? Good luck with a new life. Hopefully to see u guys semua. Nama je rmh dekat2, jumpenye tidak. Haram.... HAHAHA. See u all around!

LBNL,,,
Buat semua pelajar lepasan SPM, semoga anda semua ditempatkan di IPTA/IPTS yg terbaik dan selamat menjalani kehidupan sebagai seorang siswa dan siswi. && semoga lebih berjaya okay? Jgn putus asa. Kegagalan smlm adalah titik permulaan kejayaan masa hadapan. InsyaALLAH. Mana laa tahuu dpt jumpa  nnt kat mana2. HAHA.

Okay everyone, sekian...........

No comments:

Post a Comment